· Chcemy oferować naszym klientom szeroki wybór produktów o wysokiej jakości w przyjaznym i bezpiecznym sklepie.
· Wybór towarów w naszym sklepie online jest wyjątkowo szeroki, szczególnie jeśli chodzi o napoje.
· Odbiór towarów jest wygodny i bezpieczny.
· Odbiór towarów w sklepie
· Nie ma żadnych ograniczeń odnośnie ilości.
· Po złożeniu zamówienia, Superalko wyśle Ci powiadomienie o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru w wybranym sklepie.
· Co miesiąc zyskaj zniżki i skorzystaj z akcji promocyjnych.
· Wybór produktów jest aktualizowany codziennie.
· Adres sklepu:
Budzisko 10, 16-411 Szypliszki
· Jak zamawiać produkty ze sklepu internetowego w kraju należącym do państw członkowskich UE (zakupy transgraniczne)?
1) Nadaj formalny charakter zamówieniu w sklepie internetowym;
2) Sprawdź wagę zamówionych towarów w koszyku (firma transportowa obliczy koszt dostawy na podstawie wagi towarów);
3) Wybierz odpowiednią firmę transportową do dostarczenia towarów.
· 4) Wyślij dane wymagane w zakresie wysyłki towarów na adres e-mail ...@...pl naszego sklepu internetowego (jaka firma transportowa i w jakim terminie, zgodnie z oczekiwaniami, przyjedzie odebrać towary).
· Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: +48 572655950 lub wyślij wiadomość e-mail na adres z.goralczyk@aldarmarket.pl
· 1. Nie musisz być zalogowanym użytkownikiem, aby dokonać zakupu. Po lewej stronie można znaleźć zakres naszych produktów. Jeśli szukasz konkretnej marki lub produktu, wprowadź nazwę w wyszukiwarce, a wyświetlone zostaną wyniki pasujące do szukanego terminu.
Wszystkie kategorie naszych produktów można wygodnie filtrować. Kliknięcie kategorii produktów spowoduje otwarcie mniejszej strony z kategoriami, która zawiera też menu filtrowania. Możesz z niej skorzystać, aby wygodnie zawężać swój wybór. Pomoże to szukać produktów, które pasują do Twoich preferencji.
Verpackung:
Bestellungen mit einem Gewicht von bis zu 30 kg werden in einem verstärkten Karton der Größe 45 (L) x 40 (H) x 35 (L) verpackt, und dem Karton werden bei Bedarf Luftpolsterfolie und Geschenkpapier hinzugefügt, um zu verhindern, dass die Ware während des Transports bricht. Die Gebühr für Verpackung und gebrauchtes Verpackungsmaterial beträgt 3,90 €. pro Paket. Die Verpackungspauschale von 3,90 € kommt nur bei Bestellungen hinzu, die per Kurierdienst zum Kunden transportiert werden. Bei Bestellungen, die der Kunde selbst abholt, kommt die Verpackungspauschale nicht hinzu.
Bestellungen über 90 kg werden auf EURO-Paletten (120x80) mit einem Gewicht von ca. 15-20 Kilo. Der Palettenpreis beträgt 10 € pro Palette. Das Geschäft kauft Paletten von Kunden zu einem Preis von 10 € pro Palette zurück. Eine Palette kann maximal 870 kg Ware aufnehmen.
Jak dokonać zakupu:
znajdź odpowiedni produkt
dodaj produkt do koszyka i wybierz jego ilość
wypełnij wymagane pola i wybierz sposób dostawy
wybierz sposób dostawy i potwierdź zamówienie
Wybierz bank, z którego chcesz skorzystać, aby opłacić zamówienie za pośrednictwem Montonio, naszego partnera w zakresie pośrednictwa w płatnościach. Po otrzymaniu płatności na Twój adres e-mail wyślemy potwierdzenie złożenia zamówienia.
NOTA BENE! Zamówienie zostanie przetwarzane dopiero po dokonaniu płatności w banku i kliknięciu przycisku „POWRÓT DO SKLEPU”.
NOTA BENE! Osoby nieletnie (poniżej 18. roku życia) nie mogą zamawiać napojów alkoholowych, a towary nie będą im dostarczane.
· 2. ANULOWANIE I ZWRACANIE ZAMÓWIEŃ
Sklep internetowy Superalko (Aldar Poland Spółka z o.o.) ma prawo wycofać się z umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego bez żadnych sankcji i nie dostarczać zamówionych towarów lub nie świadczyć usług w następujących przypadkach:
kupujący nie ukończył 18. roku życia (alkohol i produkty tytoniowe);
kwota zapłacona za towary nie wpłynęła na konto bankowe firmy Aldar Poland Spółka z o.o.;
jeśli nie można zastosować wybranego przez klienta środka transportu w ramach dostawy zamówionych produktów;
cena lub cechy towarów w sklepie internetowym zostały wyświetlone w niewłaściwy sposób z powodu błędu systemu;
towarów nie ma w magazynie.
We wszystkich tych przypadkach klient zostanie powiadomiony o tym fakcie telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Jeśli nie ma możliwości realizacji zamówienia w sklepie internetowym Superalko, przedstawiciel sklepu skontaktuje się z kupującym, a kwota przedpłaty za towary, które nie zostały dostarczone, zostanie mu zwrócona.
Anulowanie zamówienia
Zamówienie można anulować w ciągu 24 godzin, kontaktując się z nami pod adresem info@superalko.pl lub dzwoniąc na numer: +480572655950. Jeśli towary zostały już wysłane z magazynu przy użyciu usługi kurierskiej, nie można już anulować zamówienia.
Zwracanie towarów
Jeśli otrzymano towary, które są uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem, po otrzymaniu wspomnianych towarów należy nas o tym powiadomić, wysyłając wiadomość na adres e-mail: info@superalko.pl lub dzwoniąc na numer: +480572655950. Towary, które są uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem, mogą zostać wymienione na podstawie paragonu lub faktury zakupu. Koszty zwrotu ponosi sklep internetowy Superalko.
REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO Aldar Poland Spółka z o.o.
Od 15.07.2021
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Regulamin sprzedaży sklepu internetowego Superalko (zwany dalej Regulaminem) dla firmy Aldar Poland Spółka z o.o., zwanej dalej Sklepem internetowym SA, ma zastosowanie w przypadku dokonywania zakupów w sklepie internetowym SA na stronie internetowej www.superalko.pl.
Sprzedającym produkty jest firma Aldar Poland Spółka z o.o. (zwana dalej Sprzedającym), z siedzibą firmy Aldar Poland Spółka z o.o. pod adresem
MIKOŁAJA REJA 54B, 16-400 SUWAŁKI, REGON: 368226420, NIP: 8442360627
info@superalko.pl
+480572655950
Niniejszy regulamin reguluje stosunki prawne pomiędzy Sprzedającym a Kupującym (zwanym dalej Klientem) produkty ze sklepu internetowego SA.
1.2. Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany i uzupełnienia Regulaminu przez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie internetowej www.superalko.pl. Jeśli Klient złoży zamówienie zanim nowy Regulamin wejdzie w życie, zastosowanie będzie mieć Regulamin, który obowiązywał od momentu złożenia zamówienia.
1.3. Klient jest w stanie zapisać i wydrukować regulamin przed złożeniem zamówienia.
1.4. Jeśli ze środowiska internetowego sklepu SA korzysta się w języku innym niż polski, Regulamin również jest wyświetlany w odpowiednim języku. W przypadku, gdy tłumaczenia umożliwiają rozbieżności w jego interpretacji, obowiązuje wersja łotewska.
1.5. Potwierdzając złożenie zamówienia w sklepie internetowym SA, Klient akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
1.6. Zdjęcia produktów w środowisku internetowym sklepu mają charakter poglądowy.
1.7. Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany i modyfikacji Regulaminu sprzedaży (w tym cen) przez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie internetowej www.superalko.pl.
Jeśli Klient złoży zamówienie zanim zmiany w Regulaminie wejdą w życie, zastosowanie będzie mieć Regulamin, który obowiązywał w momencie składania zamówienia.
1.8. Podczas zamawiania towarów Klient ma obowiązek podawać prawdziwe i dokładne informacje.
1.9. Do danych kontaktowych działu obsługi klienta sklepu internetowego SA należą: adres e-mail info@superalko.pl i numer telefonu +480572655950.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
2.1. Zamówienia w sklepie internetowym SA można składać, logując się jako Klient lub bez posiadania konta.
2.2. Klient wybiera pożądane produkt(y) w sklepie internetowym SA Online Store i dodaje je do swojego zamówienia.
2.2.1. Produkty alkoholowe i tytoniowe (w tym produkty powiązane z produktami tytoniowymi) są sprzedawane wyłącznie dorosłym Klientom, których wiek został potwierdzony w sklepie internetowym SA za pośrednictwem platform Veriff lub Smart ID i ukończyli oni co najmniej 18 lat. Przy sprzedaży produktów alkoholowych lub tytoniowych należy sprawdzać wiek Klienta.
2.3. Klient wybiera sposób i miejsce dostawy towarów.
2.4. Klient potwierdza złożenie zamówienia i opłaca je w całości za pośrednictwem środowisk płatności zapewnionych przez Sprzedającego. Przed dokonaniem płatności Klient sprawdza, czy produkty, ilości i ceny określone w zamówieniu odpowiadają faktycznemu życzeniu Klienta.
2.5. Po dokonaniu płatności za pomocą linku do strony banku Klient musi kliknąć przycisk „Powrót do sklepu”.
2.6. Sprzedający wyśle Klientowi automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i płatności.
2.7. Sprzedający rozpocznie realizację zamówienia po jego potwierdzeniu i opłaceniu w całości przez Klienta. Po skompletowaniu zamówienia Klientowi zostanie wysłane potwierdzenie dostarczenia lub faktura za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli potwierdzenie dostarczenia lub faktura zawiera błędy (towary, ilości niezgodne z zamówieniem, itp.) Klient musi natychmiast skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.
2.8. Jeśli w trakcie realizacji zamówienia Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów w wymaganej ilości, koszt brakujących produktów zostanie zwrócony Klientowi. W ciągu 7 dni roboczych zwrócimy pieniądze na ten sam rachunek bieżący, z którego zostało opłacone zamówienie.
2.9. Sprzedający ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia, jednak musi powiadomić o tym fakcie Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i podać powód wspomnianej rezygnacji. Jeśli sprzedający zrezygnuje z realizacji zamówienia, jego wartość zostanie zwrócona.
3. CENY PRODUKTÓW I METODY PŁATNOŚCI
3.1. Ceny produktów w sklepie internetowym SA są określone w złotych i zawierają podatek VAT.
3.2. Klient opłaca zamówienie w całości za pomocą przedpłaty.
3.3. Jeśli Klient zdecyduje się na dostawę towarów przez Sprzedającego (tj. nie przyjedzie odebrać produktów samodzielnie), koszt dostawy towarów zostanie dodany do ceny sprzedaży.
3.4. Zamówienie w określonej cenie można bezpiecznie opłacić za pośrednictwem Montonio Finance UAB — naszego partnera w zakresie usług płatniczych. Do dokonywania płatności można wykorzystać następujące banki i karty kredytowe:
Estonia: SEB, Swedbank, LHV, Coop, Luminor, Citadele
Łotwa: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Litwa: Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele
Finlandia: OP Financial Group, Danske Bank
Mastercard
Visa
American Express
China UnionPay (CUP)
Discover & Diners
Japan Credit Bureau (JCB)
Do ceny zamówienia może zostać dodana opłata za obsługę, zgodnie z umową zawartą między Klientem a bankiem lub wydawcą karty kredytowej.
Płatność będzie miała miejsce poza sklepem internetowym SA w bezpiecznym środowisku dostawcy usługodawcy. Sprzedający nie ma dostępu do danych dotyczących banku i karty kredytowej Klienta. Umowa wejdzie w życie, gdy sklep internetowy SA otrzyma odpowiednią kwotę na swój rachunek bankowy.
Aldar Poland Spółka z o.o. jest administratorem danych osobowych i przekazuje dane osobowe niezbędne w celu realizacji płatności do podmiotu przetwarzającego płatności Montonio Finance UAB.
4. ODBIÓR PRODUKTÓW
4.1. Zamówione produkty mogą zostać odebrane w wyznaczonych sklepach (zwanych dalej Miejscem dostawy sklepu internetowego SA) lub są wysyłane za pośrednictwem kuriera na adres wskazany przez Klienta. Miejsce dostawy sklepu internetowego SA znajduje się pod adresem:
Budzisko 10, 16-411 Szypliszki
4.2. Odbiór produktów w miejscu dostawy sklepu internetowego SA
4.2.1. Odbiór produktów w miejscu dostawy sklepu internetowego SA odbędzie się podczas godzin otwarcia odpowiedniego sklepu. Jeśli produkty zostały odebrane w miejscu dostawy sklepu internetowego SA do ich ceny nie zostanie dodana dodatkowa opłata.
4.2.2. Produkty są dostępne w miejscu dostawy sklepu internetowego SA w terminie określonym w zamówieniu.
4.2.3. Klient może otrzymać produkty na podstawie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy) i numeru zamówienia. W przypadku braku dokumentu tożsamości lub jeśli Klient jest osobą nieletnią, Sprzedający nie dostarczy produktów.
5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA
5.1. Sprzedający musi upewnić się, że dane osobowe dostarczone przez Klienta są wykorzystywane wyłącznie zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, w szczególności w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia.
Sprzedający nie będzie udostępniał danych osobowych Klienta osobom trzecim, za wyjątkiem firm świadczących usługi kurierskie, w zakresie potrzebnym do dostawy zamówień do Klientów lub świadczenia usług z nimi związanych, a także za wyjątkiem firmy Montonio Finance UAB jako podmiotu przetwarzającego dane osobowe, w zakresie potrzebnym do obsługi płatności.
5.2. Dane osobowe to dane wysyłane przez Klienta podczas składania zamówienia, taki jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWRACANIE PRODUKTÓW I ZWROTY
6.1. Klient ma prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku, gdy Kupujący nie jest osobą prawną. Klient ponosi koszty związane ze zwracaniem towarów. Zwracać można tylko produkty z nieuszkodzonym opakowaniem, które nie zostały otwarte. Produkty, które są sprzedawane w pudełku lub etui, można zwracać tylko w zapieczętowanej postaci. Po otwarciu napoje zapakowane i sprzedawane w zgrzewkach nie podlegają zwrotom. Zwracane towary są przyjmowane w okresie odstąpienia od umowy (14 dni) + 1 dzień. Jeśli Klient nie przestrzega wyżej wymienionych postanowień Regulaminu, sklep internetowy SA ma prawo odmówić zapłaty za zwracane towary. W ciągu 10 dni roboczych zwrócimy pieniądze na ten sam rachunek bieżący, z którego zostało opłacone zamówienie.
7. SKŁADANIE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA
7.1. Jeśli Sprzedający nie wywiąże się ze swoich zobowiązań, Klient ma prawo żądać wykonania tego zobowiązania, wstrzymać się od wykonania zobowiązania, które leży po stronie Klienta, ubiegać się o odszkodowanie za szkody, obniżenie ceny, odsetki za zwłokę w przypadku opóźnienia w wykonaniu zobowiązań finansowych lub odstąpienia od umowy.
7.2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub inne konsekwencje wynikające z nieprawidłowych informacji podanych przez Klienta podczas realizacji zamówienia, w tym opóźnienia w dostawie, jeżeli wynika to z okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedającego.
7.3. Spory powstałe między Sprzedającym a Klientem są rozwiązywane za pomocą negocjacji pomiędzy wspomnianymi stronami.
Jeśli nie dojdzie do porozumienia, Klient ma prawo zwrócić się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Rzeczypospolitej Polski lub do sądu.
Regulamin sprzedaży sklepu internetowego SA (zwany dalej Regulaminem) obowiązuje w przypadku dokonywania zakupów w sklepie internetowym SA na stronie internetowej www.superalko.pl.
Sprzedającym produkty jest firma Aldar Poland Spółka z o.o. (zwana dalej Sprzedającym), z siedzibą pod adresem MIKOŁAJA REJA 54B, 16-400 SUWAŁKI
REGON: 368226420, NIP: 8442360627
info@superalko.pl
Niniejszy regulamin reguluje stosunki prawne pomiędzy Sprzedającym a Kupującym (zwanym dalej Klientem) produkty ze sklepu internetowego SA.
1.2. Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany i uzupełnienia Regulaminu przez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie internetowej www.superalko.pl. Jeśli Klient złoży zamówienie zanim nowy Regulamin wejdzie w życie, zastosowanie będzie mieć Regulamin, który obowiązywał od momentu złożenia zamówienia.
1.3. Klient jest w stanie zapisać i wydrukować regulamin przed złożeniem zamówienia.
1.4. Jeśli ze środowiska internetowego sklepu SA korzysta się w języku innym niż polski, Regulamin również jest wyświetlany w odpowiednim języku. W przypadku, gdy tłumaczenia umożliwiają rozbieżności w jego interpretacji, obowiązuje wersja polska.
1.5. Potwierdzając złożenie zamówienia w sklepie internetowym SA, Klient akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
1.6. Zdjęcia produktów w środowisku internetowym sklepu mają charakter poglądowy.
1.7. Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany i modyfikacji Regulaminu sprzedaży (w tym cen) przez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie internetowej www.superalko.pl.
Jeśli Klient złoży zamówienie zanim zmiany w Regulaminie wejdą w życie, zastosowanie będzie mieć Regulamin, który obowiązywał w momencie składania zamówienia.
1.8. Podczas zamawiania towarów Klient ma obowiązek podawać prawdziwe i dokładne informacje.
1.9. Do danych kontaktowych działu obsługi klienta sklepu internetowego SA należą: adres e-mail info@superalko.pl i numer telefonu +480572655950.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
2.1. Zamówienia w sklepie internetowym SA można składać, logując się jako Klient lub bez posiadania konta.
2.2. Klient wybiera pożądane produkt(y) w sklepie internetowym SA Online Store i dodaje je do swojego zamówienia.
2.2.1. Produkty alkoholowe i tytoniowe (w tym produkty powiązane z produktami tytoniowymi) są sprzedawane wyłącznie dorosłym Klientom. Przy dostawie produktów alkoholowych lub tytoniowych należy sprawdzać wiek Klienta.
2.3. Klient wybiera sposób i miejsce dostawy towarów.
2.4. Klient potwierdza złożenie zamówienia i opłaca je w całości za pośrednictwem środowisk płatności zapewnionych przez Sprzedającego. Przed dokonaniem płatności Klient sprawdza, czy produkty, ilości i ceny określone w zamówieniu odpowiadają faktycznemu życzeniu Klienta.
2.5. Po dokonaniu płatności za pomocą linku do strony banku Klient musi kliknąć przycisk „Powrót do sklepu”.
2.6. Sprzedający wyśle Klientowi automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i płatności.
2.7. Sprzedający rozpocznie realizację zamówienia po jego potwierdzeniu i opłaceniu w całości przez Klienta. Po skompletowaniu zamówienia Klientowi zostanie wysłane potwierdzenie dostarczenia lub faktura za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli potwierdzenie dostarczenia lub faktura zawiera błędy (towary, ilości niezgodne z zamówieniem, itp.) Klient musi natychmiast skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.
2.8. Jeśli w trakcie realizacji zamówienia Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów w wymaganej ilości, koszt brakujących produktów zostanie zwrócony Klientowi. W ciągu 7 dni roboczych zwrócimy pieniądze na ten sam rachunek bieżący, z którego zostało opłacone zamówienie.
2.9. Sprzedający ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia, jednak musi powiadomić o tym fakcie Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i podać powód wspomnianej rezygnacji. Jeśli sprzedający zrezygnuje z realizacji zamówienia, jego wartość zostanie zwrócona.
3. CENY PRODUKTÓW I METODY PŁATNOŚCI
3.1. Ceny produktów w sklepie internetowym SA są określone w złotych i zawierają podatek VAT.
3.2. Klient opłaca zamówienie w całości za pomocą przedpłaty.
3.3. Jeśli Klient zdecyduje się na dostawę towarów przez Sprzedającego (tj. nie przyjedzie odebrać produktów samodzielnie), koszt dostawy towarów zostanie dodany do ceny sprzedaży.
3.4. Zamówienie w określonej cenie można bezpiecznie opłacić za pośrednictwem Montonio Finance UAB — naszego partnera w zakresie usług płatniczych. Do dokonywania płatności można wykorzystać następujące banki i karty kredytowe:
Estonia: SEB, Swedbank, LHV, Coop, Luminor, Citadele
Łotwa: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Litwa: Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele
Finlandia: OP Financial Group, Danske Bank
Mastercard
Visa
American Express
China UnionPay (CUP)
Discover & Diners
Japan Credit Bureau (JCB)
Do ceny zamówienia może zostać dodana opłata za obsługę, zgodnie z umową zawartą między Klientem a bankiem lub wydawcą karty kredytowej.
Płatność będzie miała miejsce poza sklepem internetowym SA w bezpiecznym środowisku dostawcy usługodawcy. Sprzedający nie ma dostępu do danych dotyczących banku i karty kredytowej Klienta. Umowa wejdzie w życie, gdy sklep internetowy SA otrzyma odpowiednią kwotę na swój rachunek bankowy.
Aldar Poland Spółka z o.o. jest administratorem danych osobowych i przekazuje dane osobowe niezbędne w celu realizacji płatności do podmiotu przetwarzającego płatności Montonio Finance UAB.
4. ODBIÓR PRODUKTÓW
4.1. Zamówione produkty mogą zostać odebrane w wyznaczonych sklepach (zwanych dalej Miejscem dostawy sklepu internetowego SA) lub są wysyłane za pośrednictwem kuriera na adres wskazany przez Klienta. Miejsce dostawy sklepu internetowego SA znajduje się pod adresem:
4.2. Odbiór produktów w miejscu dostawy sklepu internetowego SA
Budzisko 10 16-411, Szypliszki
4.2.1. Odbiór produktów w miejscu dostawy sklepu internetowego SA odbędzie się podczas godzin otwarcia odpowiedniego sklepu. Jeśli produkty zostały odebrane w miejscu dostawy sklepu internetowego SA do ich ceny nie zostanie dodana dodatkowa opłata.
4.2.2. Produkty są dostępne w miejscu dostawy sklepu internetowego SA w terminie określonym w zamówieniu.
4.2.3. Klient może otrzymać produkty na podstawie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy) i numeru zamówienia. W przypadku braku dokumentu tożsamości lub jeśli Klient jest osobą nieletnią, Sprzedający nie dostarczy produktów.
5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA
5.1. Sprzedający musi upewnić się, że dane osobowe dostarczone przez Klienta są wykorzystywane wyłącznie zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, w szczególności w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia.
Sprzedający nie będzie udostępniał danych osobowych Klienta osobom trzecim, za wyjątkiem firm świadczących usługi kurierskie, w zakresie potrzebnym do dostawy zamówień do Klientów lub świadczenia usług z nimi związanych, a także za wyjątkiem firmy Montonio Finance UAB jako podmiotu przetwarzającego dane osobowe, w zakresie potrzebnym do obsługi płatności.
5.2. Dane osobowe to dane wysyłane przez Klienta podczas składania zamówienia, taki jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWRACANIE PRODUKTÓW I ZWROTY
6.1. Klient ma prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku, gdy Kupujący nie jest osobą prawną. Klient ponosi koszty związane ze zwracaniem towarów. Zwracać można tylko produkty z nieuszkodzonym opakowaniem, które nie zostały otwarte. Produkty, które są sprzedawane w pudełku lub etui, można zwracać tylko w zapieczętowanej postaci. Po otwarciu napoje zapakowane i sprzedawane w zgrzewkach nie podlegają zwrotom. Zwracane towary są przyjmowane w okresie odstąpienia od umowy (14 dni) + 1 dzień. Jeśli Klient nie przestrzega wyżej wymienionych postanowień Regulaminu, sklep internetowy SA ma prawo odmówić zapłaty za zwracane towary. W ciągu 10 dni roboczych zwrócimy pieniądze na ten sam rachunek bieżący, z którego zostało opłacone zamówienie.
7. SKŁADANIE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA
7.1. Jeśli Sprzedający nie wywiąże się ze swoich zobowiązań, Klient ma prawo żądać wykonania tego zobowiązania, wstrzymać się od wykonania zobowiązania, które leży po stronie Klienta, ubiegać się o odszkodowanie za szkody, obniżenie ceny, odsetki za zwłokę w przypadku opóźnienia w wykonaniu zobowiązań finansowych lub odstąpienia od umowy.
7.2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub inne konsekwencje wynikające z nieprawidłowych informacji podanych przez Klienta podczas realizacji zamówienia, w tym opóźnienia w dostawie, jeżeli wynika to z okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedającego.
7.3. Spory powstałe między Sprzedającym a Klientem są rozwiązywane za pomocą negocjacji pomiędzy wspomnianymi stronami.
Jeśli nie dojdzie do porozumienia, Klient ma prawo zwrócić się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Rzeczypospolitej Polski lub do polskiego sądu.